poufie

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Elsa-Maria - 25 juni 2011 18:24

Hej,

eftersom jag fick en obehaglig kommentar, av någon som kallar sig stalker, så kändes det som att det var dags att skriva ett inlägg.

Jag har ett svagt minne av att jag lovade o bli bättre på att uppdtera nu när jag har sommarlov, men det gick ju inte sådär jättebra att hålla.


Nåja, en kort uppdatering om livet ska ni väl få, så ni hänger med i svängarna :)

Sommarlovet flyter på och jag har äntligen fått jobb! Ska jobba på en matbutik inne i stan och börjar där i slutet av juli, så än har jag några härliga sommarveckor kvar innan allveret börjar igen :)


Annars så har det inte hänt sådär jättemycket, tiden går så snabbt att man inte hinner minnas allt vad man har gjort.


Nu ska jag gå och göra någonting vettigt, men ska försöka uppdatera lite mer ofta, men jag lovar ingenting!



Pussisnuss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elsa - Blivande tvillingmamma, bonusmamma, sambo, förlovad, matte till Doris och Ester, loppisgalen.
Här är mitt liv - och jag älskar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards