poufie

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elsa-Maria - 25 oktober 2011 07:48

Hej,

passar väl på att uppdatera en sväng här nu då, när jag ändå är vaken i väldigt god tid till jobbet. Skulle egentligen ha tvättat idag, men var tydligen flera i huset som tyckte att det var väldigt behövligt med att tvätta idag :)
Nåväl nåväl, livet får väl rulla på ändå.


Sådär överlag vet jag väl inte så mycket nytt, har börjat med årets julklappar, är ju mindre än två månader kvar nu, så måste lägga på ett kol ;) Men som ni säkert förstår kan jag inte avslöja någonting här, eftersom många av dem som ska få julklappar läser min blogg :) (eller jaa, jag antar/hoppas det iaf :D )

Bjuder på en härlig bild, så ni har något att må bra av :)


 


Ha en väldigt bra dag nu :)



Pussisnuss

Av Elsa-Maria - 20 oktober 2011 22:00

Hej,

jag vet inte vems felet är, mitt för att jag inte uppdaterar, eller ert för att jag inte vet vem om någon alls läser ;)


Livet flyter på, jobbar och står i i vanlig ordning, har snart varit tre månader på Mathis-hallen och jag begriper inte vart tiden har tagit vägen, men folk påstår att den går snabbt när man har roligt :)


Jag har blivit utmanad av min vän Cilla (http://ciilla.blogspot.com/ kan man inte göra det på något smidigt klicka-här-sätt? *oteknisk*) så det är väl lika bra att jag gör den, för att hålla henne lugn ;)


1. När ingen ser eller hör mig… har jag vilda diskussioner med mig själv (t.ex. när jag lagar mat) eller så ser jag ut som någon annan lump-rysse (omatchande, och då menar jag verkligen omatchande, kläder, håret i hårklämma alá 90-tal)


2. Jag går aldrig hemifrån utan... nycklar, läppfett (INTE beroende om ni trodde det), telefonen.


3. Min blogg heter som den gör för att jag… har snöat in mig lite på 'smeknamnet'


4. Om jag vågade skulle jag… hoppa fallskärm (över min döda kropp), eftersom jag gillar att se marken lång långt nedanför.


5. Om tio år kommer jag att... oj, jag hoppas på att jag har en egen familj (eller jo, har ju en egen nu med, men med egna barn o sådär), bo i ett mysigt hus ute på landet :)


Tycker att Matilda, Emilia och Elin kan göra denhäran :) Nu får det vara nog med kreativiteten för ikväll, ni får ha en fortsatt trevlig kväll/dag så hörs vi snart igen

Presentation


Elsa - Blivande tvillingmamma, bonusmamma, sambo, förlovad, matte till Doris och Ester, loppisgalen.
Här är mitt liv - och jag älskar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards