poufie

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elsa-Maria - 12 augusti 2012 20:19

Hej hallå, nu var det ett tag sen igen.

Känner att jag säger det i varje inlägg; men jag måste bli bättre på att uppdatera, kan ju vara kul för vänner och framför allt släktingar att ha koll på vad som händer i ens liv. Inte för att jag vet vem alla som läser den här, men man kan ju alltid hoppas på att någon bryr sig om mig :D
Jag har gått och fått nytt jobb, flyttar till Mattssons om max två veckor, ska bli skönt med lite miljöbyte + att det är 20 mintuer närmare hem, enkel väg. Mycket bättre tider och ledig varannan helg på ett ungefär, ojoj vad fint det ska bli!
Ester lever och frodas, hon löper för första gången just nu, lilla hunden börjar bli stor :)
Vi har varit med Janice på långpromenad idag 1 timme och 53 minter (rätt så exakt), och tror att både jag och Ester känner av det ganska rejält :D Men det är skönt när man känner att man gjort något!

Och igår hade jag och mannen i mitt liv spenderat inte mindre än 8 månader tillsammans, tänk vad tiden går fort, känns märkligt när man tänker på att jag har bott här sedan dess (sovit här från första dagen och började hyra ut lägenheten i slutet av februari). Tror tiden går fortfare och fortare ju äldre man blir.

Nu ser jag fram emot en härlig höst med sambo, barn, djur och nytt jobb. Jag är nog mer en höstmänniska än en sommarmänniska (vilket jag tidigare trodde att jag var), ser så oerhört mycket fram emot mörka kvällar, tända ljus och mysiga tröjor!

Nu ska jag göra lite nytta, ha det bra till nästa gång!

Pussisnuss!

Presentation


Elsa - Blivande tvillingmamma, bonusmamma, sambo, förlovad, matte till Doris och Ester, loppisgalen.
Här är mitt liv - och jag älskar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards