poufie

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Elsa-Maria - 3 juni 2011 08:33

Hej!

En ny dag med nya möjligheter igen då.

Idag ska jag fara till ams + fpa och lämna in papper så jag får arbetslöshetsdagpeng + bostadsbidrag eftersom jag inte har lyckats få något jobb/sommrjobb ännu och slutade skolan helt (har inte sökt vidare till hösten).


Men någongång ska det väl vara min tur att få ett jobb med, till alla platser jag sökt har jag fått ett mejl där dom tackat för visat intresse och berättat att det varit mellan 80 och 130 sökande, så man har några stycken att konkurera med :)

Väntar nu med spänning på svar från folkhälsan på åland som behövde ungdomsledare till hösten, skulle gärna ha ett sånt jobb eftersom jag har planer på att vidareutbilda mig till något-något-ungdomar-något när jag har fått bort min skoltrötthet :)


För tillfället väntar jag på min morfar + tantvän som ska komma och hälsa på, de har aldrig varit hem till mig innan (flyttade i juli 2010) så det ska bli lite spännande. Hoppeligen vill de inte ha kaffe, eftersom kaffebryggaren är hos min mamma & pappa sen jag hade examenskalas.


Nåja, ni ska ha en bra dag, gå ut och njuta lite i sommarvädret :)



Pussisnus

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elsa - Blivande tvillingmamma, bonusmamma, sambo, förlovad, matte till Doris och Ester, loppisgalen.
Här är mitt liv - och jag älskar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards