poufie

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Elsa-Maria - 2 juni 2011 13:55

Bara för att jag fixade det. Efter tre hårda år på Samhälleliga och Sociala sektorn på Ålands yrkesskola har jag äntligen mössan på huvudet och avgångsbetyget i handen (+ ett trevlig stipendium för för goda prestationer!)


Nu börjar livet, finally!


 
Av Elsa-Maria - 2 juni 2011 13:04

Hej,

jag tänkte mig en ny start, nu när jag tagit examen och allt det där.

Jag kommer att försöka vara en aktivare bloggare än vad jag har varit tidigare, men jag kan tyvärr inte lova någonting överhuvudtaget, men försöka duger väl?


Nu måste jag städa, eftersom det kommer lite middagsgäster hit om en stund, så det kan ju inte se ut hur som helst :)


Jag skriver igen senare, när jag har något intressant att berätta.



Pussisnuss (det kändes lite intimt, såhär första inlägget när man har en ny blogg och allt, men det är lite av en tradition, så ni får bara leva med det helt enkelt)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elsa - Blivande tvillingmamma, bonusmamma, sambo, förlovad, matte till Doris och Ester, loppisgalen.
Här är mitt liv - och jag älskar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards