poufie

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Ett nytt år med nya möjligheter, men först ett avslut på det gamla

Av Elsa-Maria - 4 januari 2012 07:29

Året 2011!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oh ja, massor!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Helt ärligt så var jag inte i skick för några nyårslöften förra året, så de uteblev ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte vad jag kan minnas såhär på rak arm

4. Dog någon som stod dig nära? Nope!

5. Vilka länder besökte du? Sverige, Finland och Lettland

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Svår fråga, tror inte det

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 20 juli och 11 december

8. Vad var din största framgång 2011? Att jag tog examen från sos :)

9. Största misstaget? Jag tror inte riktigt på att något man gör är misstag, det är bara en annan version än den man räknat med.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? En förkylning från helvetet, annars har jag varit relativt frisk

11. Bästa köpet? Soffan och iphonen (och alla underbara loppisfynd såklart!)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och bensin

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Det är så många, men de flesta har följt med/kommer följa med flera år, så kan nog inte placera en låt på endast ett år :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag skulle påstå gladadre, har hänt så många fina/underbara saker i år! :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? Chansat lite mera, varit på flera äventyr (som när man var ung, ni vet)

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Skjutit upp saker hela tiden :)

18. Hur tillbringade du julen? Med mamma, pappa och min ena syster + hennes barn, och senare med   

19. Blev du kär i år? Ja!

20. Favoritprogram på TV? Ser väldigt sällan på TV just nu, men Courage the cowardl dog!

21. Bästa boken du läste i år? Strindbergs stjärna

22. Största musikaliska upptäckten Laleh

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Joo

25. Något du önskade dig men inte fick? Har inte så stora krav :)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Ska man minnas sånt? Hade nog kalas här vad jag kan minnas :) Var i skolan på dagen

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Antagligen, men det man inte vet lider man inte av :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Lite skogsmullig, ofta klänningar/tunikor

29. Vad fick dig att må bra? Min underbara familj och mina fina vänner!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Det var en riktigt klurig en, låt mig fundera!

31. Vem saknade du? Min mormor och Elin
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla som har fått en plats i mitt liv, tack för att jag har fått lära känna er!

 
 
Ingen bild

Herr Rosa

9 januari 2012 20:38

AWW, blev helt tårögd när jag läste att du hade saknat mig! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa-Maria - 3 januari 2013 07:53

Godmorgon på er! Har nyss stigit upp och ska precis börja med frukosten. Är min sista 'semesterdag' idag, så ska passa på att få så mycket som möjligt gjort. Bland annat ska jag och Ester till sund och vara sociala, så vi inte blir helt förvildad...

Av Elsa-Maria - 2 januari 2013 14:53

Har en liten kafferast på jobbet, håller på med inventering idag :) rätt så skönt att få göra allt i sin egen takt :D jag skulle egentligen varit ledig idag, så for fokusera på att räkna varor i lugn och ro :D Hoppas att ni haft en fin jul och ett ...

Av Elsa-Maria - 29 oktober 2012 09:06


Godmorgon på er, eller snarare förmiddag :)Sitter och fördriver tiden i väntan på att åka på jobb, börjar först 12 idag.Nu har det blvivit vinter här, kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller avskyr det. Jag har ingenting emot snön, men om d...

Av Elsa-Maria - 15 oktober 2012 11:56


Goddagens, ligger hemma och är ynklig under täcket idag, har fått en härlig höst-förkylning och blev hemma från jobbet idag. Har alltid lite panik över att bli sjuk, eftersom de behöver hitta en ersättare rätt så snabbt. Men iag hade jag 'turen' at...

Av Elsa-Maria - 13 oktober 2012 08:54


Godmorgon på er!Helt underbart höstväder är det idag, lite synd att jag ska och jobba, men är ju bara för några timmar, så kanske hinner njuta lite ändå :)I och för sig brukar det vara mörkt när man kommer från jobbet nuförtiden, känns att det börjar...

Presentation


Elsa - Blivande tvillingmamma, bonusmamma, sambo, förlovad, matte till Doris och Ester, loppisgalen.
Här är mitt liv - och jag älskar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards