poufie

Alla inlägg under november 2011

Av Elsa-Maria - 12 november 2011 21:15

Hej,

tänkte bara meddela att jag lever, just och just.
Imorse insåg jag att jag nog trots allt borde stannat hemma (var till sverige med min söta mammis igår)och sovit, eftersom jag inte hade en aning om vart jag parkerade bilen på torsdagskvällen. Jag irrade runt hela huset (finns allt som allt tre parkeringar som jag brukar använda nu och då), och hade ingen aning om var jag skulle hitta min bil.
Hittade den på tredje (och den sista parkeringen där jag letade) och kunde lyckligt, men en aning förvirrat, åka iväg på jobb.

Överlag så är det väl sådär, tror att jag håller på att bli sjuk, har något vettlöst ont i halsen och är trött som bara den.
Jag hoppas att erat fysiska tillstånd är bättre så hörs vi snart igen.



Pussisnuss!

Presentation


Elsa - Blivande tvillingmamma, bonusmamma, sambo, förlovad, matte till Doris och Ester, loppisgalen.
Här är mitt liv - och jag älskar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards