poufie

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

Long long time ago, I can still remember.

Av Elsa-Maria - 6 mars 2012 08:15

Hej,

eftersom jag tydligen inte har varit så aktiv här har jag börjat få klagomål av upprörda läsare. Och helt enkelt för att kunna sova tryggt på natten så ska jag slänga iväg ett inlägg.

Jag har inte skrivit något på nästan två månader och det har hänt en hel del sedan dess :) Men det ska jag ta upp lite senare, för jag är lite sjukare än vanligt idag och är för trött för att använda hjärnan.



Pussisnuss

 
 
Ingen bild

Stalker

19 mars 2012 15:52

fint att du är tillbaka...

Elsa-Maria

26 mars 2012 07:56

Du är så jävla creepy.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa-Maria - 3 januari 2013 07:53

Godmorgon på er! Har nyss stigit upp och ska precis börja med frukosten. Är min sista 'semesterdag' idag, så ska passa på att få så mycket som möjligt gjort. Bland annat ska jag och Ester till sund och vara sociala, så vi inte blir helt förvildad...

Av Elsa-Maria - 2 januari 2013 14:53

Har en liten kafferast på jobbet, håller på med inventering idag :) rätt så skönt att få göra allt i sin egen takt :D jag skulle egentligen varit ledig idag, så for fokusera på att räkna varor i lugn och ro :D Hoppas att ni haft en fin jul och ett ...

Av Elsa-Maria - 29 oktober 2012 09:06


Godmorgon på er, eller snarare förmiddag :)Sitter och fördriver tiden i väntan på att åka på jobb, börjar först 12 idag.Nu har det blvivit vinter här, kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller avskyr det. Jag har ingenting emot snön, men om d...

Av Elsa-Maria - 15 oktober 2012 11:56


Goddagens, ligger hemma och är ynklig under täcket idag, har fått en härlig höst-förkylning och blev hemma från jobbet idag. Har alltid lite panik över att bli sjuk, eftersom de behöver hitta en ersättare rätt så snabbt. Men iag hade jag 'turen' at...

Av Elsa-Maria - 13 oktober 2012 08:54


Godmorgon på er!Helt underbart höstväder är det idag, lite synd att jag ska och jobba, men är ju bara för några timmar, så kanske hinner njuta lite ändå :)I och för sig brukar det vara mörkt när man kommer från jobbet nuförtiden, känns att det börjar...

Presentation


Elsa - Blivande tvillingmamma, bonusmamma, sambo, förlovad, matte till Doris och Ester, loppisgalen.
Här är mitt liv - och jag älskar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards