poufie

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Elsa-Maria - 2 september 2011 17:09

Hej,

jag har fått höra lite upprörda röster över att jag inte uppdaterat min blogg på väldigt väldigt länge, och ber ödmjukast om ursäkt för det.

Men jag har haft lite trubbel med elektroniken och har varit för lat för att få lösenord och dylikt till en massa ställen. Men nu är datorn på grej, jag är på grej och hoppeligen hålls det så nu ett tag föröver :)


Jag jobbar och står som vanligt, har ju varit lite över en månad på mathis nu, och börjar kunna det mesta :)

Föregående helg var jag till Riga med Ålands fredsinstitut, utbildning för utbildare inom tjej/killgrupps verksamheten, skönt att komma bort lite och känna att man är ledig :)

Och nu på söndag åker jag över till Sverige för att shoppa loss på IKEA och lite sånt, så hoppas att jag hittar vad jag behöver :)

Nu blev det bara en massa svammel, men ni vet att jag lever nu ;)



Pussisnuss

Presentation


Elsa - Blivande tvillingmamma, bonusmamma, sambo, förlovad, matte till Doris och Ester, loppisgalen.
Här är mitt liv - och jag älskar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards