poufie

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Elsa-Maria - 9 december 2011 15:57

Hej!
Hoppas att ni har och har haft en underbar fredag, om inte så får vi hoppas att morgondagen blir bättre!
Jag sitter och taggar inför kryssningen jag ska på ikväll, åker till helsingfors över dagen, ska spender pengar, köpa julklappar och bara njuta av att komma bort (och dricka oerhörda mängder alkohol, men det är sånt man inte säger i en blogg som läses av släktingar och annat löst folk).
Det svåraste är nog att få med allt som behövs, vad är det för väder imorgon? Vad är bekvämast att gå i? Vilka kläder kan man vistas med bland folk? Vilka kläder är smutsiga av de alternativen som är kvar?
Det är så otroligt länge sedan jag var där, gillar verkligen den staden, den är så vacker :) Tur att man har en iphone med superkamera så man kan föreviga allt ;)

Nå, nu ska jag precis laga lite middag, hoppa i duschen och packa det sista, sen är det bara att vänta några timmar tills klockan blir 23 och resan kan börja! :)

Jag önskar er en väldigt trevlig helg, hoppas att ni får tid att umgås med nära och kära, ät gott och må gott!


Pussisnuss

Presentation


Elsa - Blivande tvillingmamma, bonusmamma, sambo, förlovad, matte till Doris och Ester, loppisgalen.
Här är mitt liv - och jag älskar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards