poufie

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Elsa-Maria - 27 maj 2012 08:59

Godmorgon på er,
söndag igen en gång nu då, och jag har blivit dunderförkyld, helt knäppt vad som kan hända över en natt. Gick och lade mig igår och var täppt, men misstänkte att det berodde på allergin som har varit värre de senaste dagarna, men tydligen inte.
Det är nog bland det värsta jag vet (förutom kräksjuka), att ha ont i halsen. Jag blir att känna mig så handikappad med det.
Nåja, livet blir väl inte bättre än vad man gör det, så nu ska jag väl sluta tycka synd om mig själv och göra något vettigt :) Funderar på att scrapbooka lite, nu när man kan bre ut sig hur mycket som helst när man har varken man eller barn hemma :D

Ha en bra dag, och njut av den på bästa sätt! :)

Pussisnuss

(bild från Burano, Italien. Helt underbara hus!) 

Presentation


Elsa - Blivande tvillingmamma, bonusmamma, sambo, förlovad, matte till Doris och Ester, loppisgalen.
Här är mitt liv - och jag älskar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards