poufie

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Elsa-Maria - 29 oktober 2012 09:06

Godmorgon på er, eller snarare förmiddag :)
Sitter och fördriver tiden i väntan på att åka på jobb, börjar först 12 idag.
Nu har det blvivit vinter här, kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller avskyr det. Jag har ingenting emot snön, men om den stannar i 6 månader (om den håller sig till i början av april), så blir jag nog galen. Har fått julfeelis, och det känns ju lite tokigt såhär i oktober, men julen närmar sig med stormsteg.

Får hoppeligen reda på idag om jag får ledig över jul, så att jag och Daniel kan åka på en liten resa upp till Norr, håller verkligen tummarna för det!

Annars då? Jao, inte händer det så mycket, jobbar och står i :) Har just blivit av med en dunderförkylning, endast lite hosta kvar. Så det är ju skönt :)
Nå, nu ska jag gå och slänga in vinterjackorna i torktummlaren, man måste ju klä sig ordentligt om det blir en vargavinter :D

Ska fotografera lite fynd senare, så ni får lite ögongodis att titta på :)



 

Tänk vad liten vår lilla bebishund har varit :)

Presentation


Elsa - Blivande tvillingmamma, bonusmamma, sambo, förlovad, matte till Doris och Ester, loppisgalen.
Här är mitt liv - och jag älskar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards